Analýzy slouží k tomu, abychom věděli my i vy, v jakém je web stavu. Zjistíme problémy a navrhneme jejich řešení. Webová analytika má mnoho odvětví. Žádnou z analýz neprovádíme zdarma, ale vždy si můžete být jistí, že se vám investované peníze vyplatí. Náš čas je totiž drahý stejně jako váš, a tak nikdy neděláme něco, co považujeme za zbytečné.
SEO analýza
Máte nízkou návštěvnost z vyhledávačů? Pak budete patrně potřebovat SEO analýzu, která odhalí nedostatky. Na jejím základě pak můžete kvalitně provádět SEO. Prověříme web po technické, strukturální i obsahové stránce a nevrhneme postup nápravy.
Analýza klíčových slov
Cílem analýzy klíčových slov je určit na jaká klíčová slova byste se měli v online marketingu zaměřit a která naopak vypustit.
Funkční analýza
Při tvorbě a optimalizaci webu je třeba řešit optimalizaci pro vyhledávače, grafickou podobu webu, ale také mít správně vyladěné funkční prvky. Podstatné je také jejich uspořádání, neboli UX (zkratka z User Experience = Uživatelská zkušenost).
Analýza odkazového profilu
Poznejte, kdo na vás odkazuje a poznejte rezervy. Najdeme, co vám škodí a navrhneme, jak odkazový profil vylepšit. A to ať už s pomocí linkbuildingu, nebo jiných pokročilých metod.
Analýza návštěvnosti
Nevíte odkud a jací návštěvníci chodí na web a nevíte, co u vás provádějí? Nebo se vám zdá, že málo uživatelů provede nákup? Pomůžeme vám. Najdeme nedostatky a navrhneme jejich řešení. Díky tomu pak dosáhnete vyššího konverzního poměru, a tím i zisku.